Honlapunkon a rendelés átmenetileg szünetel. Addig is szíves türelmüket kérjük.

 

Honlapunkon az Ön kényelme és a böngészési élmény fokozása céljából cookie-kat használunk, amelyhez Ön az oldalra történő belépéssel hozzájárul. További tudnivalókat az anonim cookie-król a honlapra történő belépés után az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.

Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GY.I.K

GY.I.K

  • Prémium házhozszállításnál miért nem tudok más fizetési módot választani?

 

  • A Prémium házhozszállításnál azért lehet csak utánvétes fizetés módot választani, mert a Prémium házhozszállításhoz hozzátartozik egy plusz szolgáltatás is, ami azt tartalmazza, hogy választhatsz 2db terméket, amelyet megnézel, felpróbálsz a kedvencedre. Ha nem szeretnéd megvásárolni, akkor a futárunk a helyszínen, törli a rendelésedből és azonnal kiállítja az e-számlát, amit elküld a regisztrációkor megadott email címedre, de ezt technikailag csak az utánvétes fizetéssel tudjuk megvalósítani. Mert nálunk csak azért kell fizetned, amire ténylegesen szükséged van! 

 

  • Ha én nem szeretném igénybe venni a Prémium házhozszállítás plusz szolgáltatását, akkor nem is választhatom ezt a szállítási lehetőséget?

 

  • De igen! Nem kötelező kérned a 2db terméket, az időpontos szállítást bármikor igénybe tudod venni.

 

  • Nem szeretnék vásárolni semmit, csak szeretném, ha 2 db terméket kiszállítanátok nekem, hogy megnézzem, és ha tetszik, akkor megveszem, ez lehetséges?

 

  • Nem, ez így nem lehetséges sajnos. Ezt a szolgáltatást csak úgy tudod igénybe venni, ha vásárolsz valamit és a Prémium házhozszállítást választod. Akkor ezt a plusz szolgáltatást ingyen kapod tőlünk.

 

  • Én Szegeden élek és oda szeretném rendelni a csomagomat Prémium házhozszállítással, megtehetem?

 

  • Nem. Sajnos ezt a szolgáltatásunkat jelenleg csak Budapest és vonzáskörzetében tudjuk vállalni. Ez esetben kérjük, válassz más szállítási módot.

 

  • Beraktam a kosaramba 3 db terméket, ebből csak az egyiket szeretném megvásárolni a másik kettőt csak meg szeretném nézni, Prémium házhozszállítást választottam, de a rendszer felszámolta mind a három termék árát. Ez miért van így?

 

  • Ez azért van, mert ha mégis megveszed a terméket a kiszállításkor, akkor tudjad, hogy mennyibe fog neked kerülni, ha a helyszínen mégis úgy döntesz, hogy nem kéred, ezt a két terméket akkor a futárunk törli a rendelésedből és csak azt kell fizetned, amit ténylegesen átveszel.

 

  • Prémium házhozszállítást választottam, vásárlásom értéke elérte az ingyenes szállítási sávot, viszont van a kosaramban olyan termék is, amit csak meg szeretnék nézni, ha nem veszem meg ezeket a termékeket, akkor is ingyenes lesz a szállítás?

 

  • Ha a kosarad tartalma eléri az ingyenes szállítási értéket, de abban van olyan termék, amit csak meg szeretnél nézni és esetleg kiszállításkor mégsem szeretnéd megvenni, akkor töröljük a rendelésedből és az új kosár értéked után kell fizetned a szállítási díjat. Ami lehet, hogy módosulni fog, ez függ a rendelésed összértékétől és a nem megvásárolt termék árától. Mert nálunk csak annyit fizetsz, amennyit vásárolsz!